четверг, 11 октября 2012 г.

Модуль 5, 6. Рефлексія

Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як навчити їх ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
Для себе я дізналася більше про плагіат, як відрізнити різні веб-ресурси, цікавою видалася стаття про захист авторських прав.  Мені сподобалася педрада яку ми проводили в групах.
Модуль 6 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме як можна ефективно використовувати комунікації, як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва,
Найлегшим мені вдалося додавання гаджетів до блогу, сподобалося додавати посилання на документи, але не зовсім зрозуміло як працювати у вікі-сторінці.

Комментариев нет:

Отправить комментарий